• SAM_0004 (2).JPG
  • SAM_0015.JPG
  • SAM_0030.JPG
  • IMG_5794.JPG
  • 20180920_105526.jpg
  • EHa7vBDMQHedqs9Jj0SoRA.jpg
  • IMG_9887.JPG
  • RepD9V6TxyG65wsuwj8g.jpg
  • chemiczne (2).jpg
  • IMG_1787.jpg
  • d6SzI6VPTRqsXltU94XK2A.jpg
  • DSC03078.JPG
  • blaa.jpg
  • Jgq41ZjT46Q8H1DIQWa7A.jpg
  • 9KC5M8MTLqBhzvQ3KPRSw.jpg
  • SAM_0007.JPG
  • warsztaty chemiczne (3).jpg
  • DSC_0525.jpg
  • SAM_0034.JPG
  • 20220111_184605.jpg

Lektura- łatwa, lekka i przyjemna...

Lektury obowiązkowe z reguły kojarzą się z trudnym tekstem przez który należy „przebrnąć”. Ciężki, trudny, niezrozumiały…to najczęstsze czasowniki towarzyszące lekturom obowiązkowym. A przecież może być inaczej…Przekonali się o tym nasi Ósmoklasiści. Czy „Balladyna”, „Mały Książę” to niezrozumiałe książki? Serio?! Ależ skąd! Dowodem są na to prace wykonane w ramach innowacji pedagogicznej, w którą zaangażowali się nasi najstarsi uczniowie. Pomysłodawcą innowacji jest p. M. Habelt-Kulik. W ramach „Lekturowych inspiracji” uczniowie mieli do wyboru dziesięć propozycji, aby wyrazić treść lektury. I tak uczniowie wykonali gry, malowidła w piasku, plakaty, szereg makiet, awatary, zdjęcia, artykuły do gazet i wiele innych prac. Możliwości naszych uczniów są niesamowite. Gry typu 5 sekund, Monopoly, które opierają się na wiedzy z lektur obowiązkowych są niesamowite-załączone zdjęcia wybranych prac tego nie oddadzą...